Mam swój własny biznes, który polega na tym, że udostępniam firmom terminale płatnicze. Muszę przyznać, że tu, gdzie działam, konkurencja nie jest szczególnie duża. Bez problemu udaje mi się więc skutecznie prowadzić mój interes i pozyskiwać nowych klientów.

Moja usługa – udostępniam terminal POS

terminal posOferuję dość konkurencyjne ceny dzierżawy, więc nowi klienci zgłaszają się dość często. Oczywiście, musiałam zainwestować w dobre pozycjonowanie, a także innego rodzaju marketing internetowy, aby klienci mogli znaleźć mnie w Internecie. Poza tym reklamuję terminale płatnicze także w bardziej tradycyjny sposób. Posiadam atrakcyjne banery zamieszczone na ulicach, gdzie jest duży ruch. Na pewno więc moja firma jest rozpoznawalna. Najwięcej jednak pieniędzy włożyłam w stronę internetową, bo uważam, że jak ktoś będzie potrzebował polecany terminal POS, na pewno będzie zwracał uwagę na to, jak firma go udostępniająca się prezentuje. Dla mnie jest to logiczne. Nie dla wszystkich firm jednak, więc nieraz dzięki temu wygrywam z konkurencją. Po prostu mam bardziej estetyczną i przejrzystą stronę internetową niż oni. Różne są zresztą zawsze kryteria wyboru firmy, więc wiem, że pod każdym kątem muszę się starać dbać o klienta. Nieważne czy oferuję terminale POS czy cokolwiek innego. Staram się, aby moi klienci byli zawsze zadowoleni z tego, co im daję. Nie chcę, żeby płacili za byle co, więc śledzę na bieżąco nowości. Nie zawsze stać mnie na zakup najnowszych terminali, ale kiedy mogę, to inwestuję w nowsze modele, bo wiem, że technologia szybko idzie na przód, a ludzie chcą mieć jak najlepsze usługi. Jest to zrozumiałe, że jak płacą, to wymagają.

Moi klienci na szczęście są osobami, które mają świadomość, że prowadzenie biznesu to nie jest wcale lekki kawałek chleba. Dzięki temu dobrze się zazwyczaj dogadujemy.