Przez wiele lat zajmowałem się profesjonalną obsługą klientów dla jednej z największych korporacji finansowych w kraju. Dzięki tej pracy nauczyłem się najwyższych standardów pracy z klientami. Teraz prowadzę własną firmę w branży finansowej i bardzo mocno korzystam z doświadczenia zdobytego w trakcie pracy dla korporacji. Niewątpliwie przydaje mi się ono na co dzień.
Kalendarze to mój sposób na docenienie klientów
Prowadzę niewielkie biuro kredytowe w niewielkim mieście, w którym spora część mieszkańców doskonale się zna. Najwięcej nowych klientów dociera do mnie z polecenia i to jest dla mnie najskuteczniejsza forma reklamy. Jeśli ktoś mnie poleci to wiem, że jest z moich usług po prostu zadowolony. Te polecenia nie biorą się znikąd – zawsze staram się swoich klientów docenić. A teraz przy okazji nowego roku wręczam każdemu klientowi tani kalendarz trójdzielny – wypukła główka zadrukowana jest oczywiście grafiką mojej firmy. Kalendarz jest tani tylko dla mnie, bo zamawiam w drukarni kilkaset sztuk naraz. Ktoś może powiedzieć, że to upominek za kilka złotych. Tak wiem, ale dla moich klientów najważniejsze jest to w jaki sposób wręczam im kalendarz. Każdemu osobiście dziękuję za skorzystanie z moich usług i zawsze proszę o uwagi związane z moją pracą. W mojej branży takie docenienie klientów jest szczególnie istotne, ponieważ kolejnych klientów mogę zdobyć właśnie dzięki poleceniom.
Kilka lat temu znalazłem drukarnię, która zaproponowała mi bardzo tanie kalendarze trójdzielne. Wtedy wziąłem ich na próbę chyba około stu sztuk. Dzisiaj w tej samej drukarni zamawiam ich kilkaset. Nadal mam zaoferowaną bardzo dobrą cenę, dzięki czemu mogę rozdawać je wszystkim swoim klientom. Tylko, że to jest taki upominek, który mogę rozdawać od listopada do stycznia.