Pylony znane są już od starożytnego Egiptu. Dawniej była to zwyczajna wieża posiadająca prostokątną podstawę. Jej góra ulegała zwężeniu. Do dzisiaj możemy podziwiać takie dzieła jak chociażby Pylon Egipski z Edfu. Współcześnie nazwa ta nawiązuje również do innych elementów takich jak chociażby elementy konstrykcyjne lub nośniki reklamy zewnątrznej.

Potencjał współczesnych pylonów 

pylon reklamowyTe drugie stały się bardzo poularne i możemy zauważyć je w wielu miejscach na świecie. Praktycznie każda większa marka posiada swoją konstrukcję zawierającą oczywiście logo firmowe, popularny slogan czy najpotrzebniejsze informacje o ofercie. Idąc w tym kierunku zyskujemy idealny obiekt służący nie tylko do reklamy. Taki element jest również idealnym wzmacniaczem pozytywnego wizerunku naszej organizacji. Świadczy o profesjonaliźmie oraz o fachowych działaniach związanych ze strategia marketingową. Pylon reklamowy może być wyonywany na zamówienie przez różnego rodzaju firmy. Często możemy spotkać ich wcześniejsze prace na stronach internetowych. Dzięki temu doskonale wiemy czego możemy się spodziewać po danym producencie. Cena może być zależna od kilku czynników takich jak materiał wykorzystywany do tworzenia konstrukcji czy wielkości. Nie którzy preferują poziome rozwiązania przed siedziba swoich firm, a inni stawiają na wysokie pylony, które mają być widoczne z daleka.

Tutaj jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia klienta, ponieważ na tym polu można bardzo dużo zdziałać. Wiele osób decyduje się na tego typu usługi. Jest to świetny krok jeżeli właśnie modernizujemy siedzibę naszej firmy i pragniemy aby nasze logo było okazałe. Pylony mają zazwyczaj spore rozmiary dlatego będą widoczne z daleka. Raka reklama z pewnością będzie czymś nowym i swoim wyglądem przyciągnie uwagę.